فرمانده سپاه نینوای گلستان:
همبستگی سپاه و ارتش نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: همبستگی و وحدت سپاه و ارتش توانست نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

به گزارش گلستان فردا، فرمانده سپاه نینوای استان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: پیشینه ارتش قهرمان ایران اسلامی پر از افتخار، مجاهدت، ایثارگری و شهادت طلبی است و پرسنل مومن آن رهرو آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و در کنار سایر نیروهای مسلح از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشورمان دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح ما از جمله ارتش، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن آنان است و در همه زمان‌ها گوش به فرمان امام جامعه قرار دارند.

وی ادامه داد: دشمن با قدرت بازدارندگی که سپاه و ارتش به وجود آورده‌اند دیگر تصور رویارویی نظامی را هم با جمهوری اسلامی ندارد و برای همین است که راهبرد خود به فشار اقتصادی تغییر داده است.

سردار ملک شاهکوهی عنوان داشت: ارتش انقلابی کلیدواژه حقیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی ایران و خدمت رسانی به مردم کشور در عرصه‌های مختلف است و نمونه این خدمات رسانی را در بروز سیل، زلزله و همه گیری کرونا مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: همبستگی و وحدت یک پارچه سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس صفحات زرینی را در تاریخ رقم زد و امروز نیز این اتحاد به اوج خود رسیده تا نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

  29 فروردین 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64266
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام