سرپرست استانداری گلستان:
عزم ملی در پشتیبانی از ارتش ، سپاه و نیروهای مسلح وجود دارد

نتیجه تصویری برای غراوی سرپرست استانداری گلستان

آق قلا- سرپرست استانداری گلستان گفت: انسجام بالایی بین ارتش ، سپاه ، نیروهای مسلح و مردم برقرار است و اقدامات نمادینی همچون رژه خدمت این همبستگی را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، میر محمد غراوی ظهر امروز در رژه روز ارتش که در شهرستان سیل زده آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: حضور و تلاش ارتش و نیروهای مسلح در مقابله با سیل و امداد رسانی به مردم آسیب دیده با استفاده از تمام توان لجستیک و نیروی انسانی ستودنی است.

وی افزود: افتخار می کنیم که در زمان سیلاب، ارتش، سپاه و یگان های نیروهای با تمام قوا به یاری مردم سیلزده گلستان شتافتند و امکانات کامل خود را برای امداد رسانی به منطقه آسیب دیده منتقل کردند.
غراوی از فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت ورود نیروهای مسلح به استان تقدیر کرد و افزود: وحدت ، انسجام و همبستگی ارتش و سپاه در سیل اخیر مثال زدنی بود که صحنه های زیبایی را خلق کرد.
سرپرست استانداری گلستان یادآور شد: امروز «رژه خدمت» با ارائه کالاها، مواد غذایی و مواد بهداشتی ابتکاری است توسط ارتش که امروز در منطقه سیل زده آق قلا اجرا می شود و نشان دهنده فداکاری و ایثارگری این نیروی مردمی است.
وی با اشاره به اقدامات تفرقه افکنانه استکبار جهانی خصوصاً امریکا ، خاطر نشان کرد: خوشبختانه انسجام بالایی بین ارتش ، سپاه ، نیروهای مسلح و مردم برقرار است و اقدامات نمادینی همچون رژه خدمت این همبستگی را افزایش می دهد.

غراوی یادآور شد: عزم ملی در پشتیبانی از ارتش ، سپاه و نیروهای مسلح وجود دارد و آنان نیز همواره در صحنه های مختلف همچون سیل گلستان خالصانه در کنار مردم بوده اند.
لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش استان گلستان با رژه خدمت شامل رژه محموله های کالاهای مورد نیاز مردم، مواد غذایی، مواد بهداشتی و رژه نیروهای انسانی و لجستیک ارتش در شهرستان آق قلا همراه بود.

  29 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61777
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام