رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در استان گلستان؛
اتاق فکرهای تخریب هراسان از حضور آیت الله رئیسی در قوه ی مجریه بر وحدت شکنی بین نیروهای انقلاب و بویژه جوانان تمرکز کرده اند/جوانان با بصیرت در عرصه ی انتخابات ۱۴۰۰ حاضر شوند

به گزارش گلستان فردا، محمد جواد ساوری رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در استان گلستان مطرح کرد؛
مسئله ی وحدت و انسجام بین جوانان را باید از اهم نکات برای استقرار دولت انقلابی به ریاست حضرت آیت الله رئیسی توصیف کرد.

باید پذیرفت که امروز مافیای قدرت و ثروت نامشروع در کشور بر بر هم زدن اتحاد و انسجام جریانات انقلابی تمرکز کرده و در پی پیروزی کاندیدای مقابل جریان انقلاب هزینه های مادی و معنوی قابل ملاحظه ای را انجام می دهند.
مشی و سیره ی عملی آیت الله رئیسی در ادوار مختلف مدیریتی و حضور در عرصه های حساس انقلاب اسلامی ثابت کرده که این شخصیت موثر و مردمی همواره دائر بر مدار وحدت و انسجام در بین نیروهای انقلابی حرکت کرده و از این حیث منطبق بر سیاست های امامین معظم انقلاب اسلامی سیر نموده است.
این مهم در عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ کاملا هویدا بوده و البته امروز و در عرصه ی رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ نیز جزو اصول اصلی حرکتی آیت الله رئیسی بشمار می رود.
در تحلیل و تبیین انتخابات ۱۴۰۰ و حضور آیت الله در این عرصه سرنوشت ساز برای مردم و نظام اسلامی باید گفت در حال حاضر مسببان وضع موجود که از حضور آیت الله رئیسی در قوه ی مجریه هراسی جدی و اساسی دارند،در اتاق فکرهای تخریب برآمده از قدرت و ثروت نامشروع سیاست تخریبی_افتراقی ناصوابی را پیش گرفته و در این بین بر وحدت شکنی بین نیروهای انقلابی و علاقه مندان به آیت الله رئیسی سرمایه گذاری و تمرکز قابل توجهی را ترتیب داده اند.
در این مسیر توده های مختلف اجتماع و بویژه جوانان معزز ایران اسلامی لازم است با بصیرت و شناخت سوابق جریان خدعه و تخریب در عرصه ی انتخابات پیش رو حاضر شده و با تکیه بر اصل وحدت و انسجام به یاری جریان انقلابی و سید محرومان شتافته و هر نجوای تفرقه افکن و تشتت زا را در نطفه خفه نمایند.
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم،محمد جواد ساوری_استان گلستان

  31 اردیبهشت 1400
بخش : خبرها / انتخابات
کد خبر: 64370
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام