نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس:
اعتبار پروژه بیمارستان گمیشان چه شد

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس گفت: ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان چروژه برای بیمارستان گمیشان اعتبار در نظر گرفته شده ولی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی عنوان می کنند که ۲۸ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان فردا، عبدالجلال ایری عصر امروز  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: سطح انتظار استان گلستان در خصوص خلیج گرگان  در فرصت کم مقدور نیست و مطالبه عموم مردم است  که اگر اتفاق نیفتد فاجعه به وجود می آورد  و شهر بندرگز، بندرترکمن تا گرگان تحت تاثیر خلیج گرگان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: وزیر راه ۵۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی سه کانال آشوراده، چاپاقلی و خزئینی درخواست کردند و اگر این اتفاق نیفتد با فاجعه زیست محیطی رو به رو می شویم.

ایری بیان کرد: بیمارستان گمیشان به نام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ زنی شده که هنوز باقی مانده است.

وی افزود: ۳۹  میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان گمیشان تخصیص اعتبار داده شده است و ۱۴ میلیارد تومان رئیس دانشگاه ارائه می کند هزینه صرف شده است و ۱۴ میلیارد نیز تخصیص اعتبار شده و  این درحالی است که ۱۲ میلیارد تومان در این بین معلوم نیست چه شده است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس بابیان اینکه در این زمینه ضعف مدیریتی است، بیان کرد: در سال ۹۸ استان گلستان دچار سیل شد و دولت تعهد کرد که به کشاورزان تسهیلات بلاعوض عرضه کند که یک میلیون تومان پرداخت شد و انتظار داریم ۵۰ درصد باقی مانده اتفاق بیفتد.

ایری متذکر شد: اجرای  فاز دوم مجتمع پرورش میگو در حال تبدیل شدن به معضل اجتماعی است، در چهار هزار هکتار مجتمع پرورش میگو به افراد غیر بومی داده شده و در فاز دوم تاکید ما این است که به افراد بومی واگذاری صورت بگیرد و این در حالی است که بیان می کنند هزینه های زیرساختی را خود این افراد باید تامین کنند.

وی افزود: جاده بندرترکمن به آق قلا معروف به جاده مرگ است و بنا بود تا پایان شهریور آسفالت شود و ۱۷.۵ کیلومتر ازسوی بندرترکمن و ۱۷.۵ کلیومتر از سوی آق قلا اجرا شده و نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

  2 تیر 1400
بخش : خبرها / مجلس
کد خبر: 64485
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام