رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
ضریب اشغال تخت بیمارستانی در گلستان به ۵۵ درصد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دو هزار و ۵۵۰ تخت در حال حاضر در گلستان وجود دارد و ضریب اشغال تخت ۶۷ درصد بود و در حال حاضر به ۵۵ درصد با وجود کرونا رسیده است.

به گزارش گلستان فردا، عبدالرضا فاضل عصر امروز  در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد:  ۱۳۰ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته تجیهزات و ۴۰ میلیارد تومان داروهای مربوط به کرونا و ۴۰ میلیارد تومان نیز تجهیزات حفاظتی مثل ماسک و گان خریداری کردیم و این هزینه های سرباری دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

وی ادامه داد: دو هزار و ۵۵۰ تخت در حال حاضر در گلستان داریم و ضریب اشغال تخت ۶۷ درصد بود و در حال حاضر ۵۵ درصد با وجود کرونا رسیده است.

فاضل بیان کرد: طرح شهید نبوی گرگان با ۱۵۰ تخت با حضور رئیس جمهور در استان داشتیم و ۱۳۰ تخت آی.سی.یو در استان گلستان ایجاد شده است.

وی افزود: بیمارستان ۶۴ تختی گمیشان نیز در اواخر سال ۹۸ کلنگ زنی شده و تخصیص اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی در روزهای گذشته داشته و مشکلاتی برای احداث بیمارستان داشتیم و تاکنون ۲۸ میلیارد تومان برای آن هزینه کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به بیمارستان رامیان با پیشرفت فیزیکی هشت درصد، بیان کرد: ۱۱.۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

فاضل به کمبود تخت بیمارستانی در گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: با همکاری بنیاد مستضعفان در تلاش بودیم که بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ایجاد کنیم.

وی در خصوص تجهیز بیمارستان های استان، گفت: ۱۰ میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص یافته است.

  2 تیر 1400
بخش : سلامت
کد خبر: 64487
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام