رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد
جلوگیری از تجدیدوقت ۶ هزار پرونده در دادگاه های گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش جهادی قضات گلستان از تغییر وقت ۶ هزار پرونده که در تعطیلات کرونایی وقت رسیدگی داشتند ، جلوگیری شد.
به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی با اعلام این خبر اظهار کرد: در تعطیلاتی که به علت محدودیت های کرونایی در کشور اجرا شد ۶ هزار پرونده در دادگاه ها و دادسراهای استان وقت رسیدگی داشتند که با این تعطیلات در معرض تجدید وقت یعنی تعیین زمان جدید برای رسیدگی قرار گرفت .
وی افزود: قضات استان در یک کار جهادی و با حضور در روزهای تعطیل و بعد از ساعت اداری، همه این پرونده ها را رسیدگی کردند .
آسیابی افزود: اگر این پرونده ها رسیدگی نمی شد باید تاریخ جدید برای جلسه دادگاه طرفین تعیین می شد که ممکن بود چند ماه بعد باشد و به این ترتیب زمان رسیدگی پرونده ها طولانی می شد .
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که یکی از خواسته های به حق مردم از دستگاه قضایی رسیدگی زودتر به پروندهاست افزود: در کارگروه رفع اطاله دارسی و کارگروه پژوهشی – علمی به دنبال شناسایی و رفع گلوگاه ها و فرایند های قضایی هستیم که زمان رسیدگی پرونده ها را طولانی می کند .

  9 شهریور 1400
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 64722
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام