نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی:
توافق آیت الله رییسی با ترکمنستان زمینه رونق تعامالات دوسویه را فراهم می کند

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت : عزم و توافق آیت الله رییسی با رییس جمهور ترکمنستان درخصوص سوء تفاهم موجود در بخش انرژی می تواند پایان بخش تیرگی روابط باشد و زمینه رونق تعامالات دوسویه را فراهم کند.

به گزارش گلستان فردا، رحمت اله نوروزی  اظهار کرد: در وزارت امورخارجه دولت قبل نیز این موضوع از سوی مجمع نمایندگان پیگیری شد اما عزم کافی وجود نداشت.

وی ادامه داد: روابط مسالمت آمیز با همسایگان علاوه بر رونق اقتصادی و فعال شدن مبحث صادرات در بخش فرهنگی نیز به منطقه کمک بسزایی می کند.

به تاکید نوروزی ترکمنستان از جمله کشورهایی است که سابقه دوستی و نزدیکی با ایران را در بالاترین سطح داشته است و باید تلاش کنیم تا مجدد این موضوع احیا شود.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف گلستان برای تامین نیازهای کشور ترکمنستان گفت : امید این که بزودی شاهد جهش در تبادلات کشور ترکمنستان و گلستان در حوزه تجارت و صادرات باشیم.

  30 شهریور 1400
بخش : خبرها / مجلس
کد خبر: 64886
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام