نماینده ولی فقیه در گلستان:
نباید مسئله اختلاف مالی ایران و ترکمنستان به دادگاه لاهه می رسید

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: باید مشکل گاز ایران و ترکمنستان را برطرف می شد و نباید اجازه می دادیم در دادگاه لاهه محکوم می شدیم.

به گزارش گلستان فردا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان اظهار کرد: تلاش کنید در دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان، استان را به توسعه برسانیم و در بخش روابط خارجی در استان اقدامی صورت نگرفته بود و وضعیت استان در این بخش راکد بود.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت های آسیای میانه در مسیر توسعه کشور و استان استفاده کرد.

آیت الله نورمفیدی به ظرفیت منطقه آزاد اینچه برون و بهره گیری از آن در روابط خارجی تاکید کرد و افزود: کشورهای مختلف مثل ترکیه و آمریکا در کشورهای آسیای میانه سرمایه گذاری می کند و باید ایران در این منطقه سهم خود را داشته باشد.

وی بیان کرد: باید مشکل گاز ایران و ترکمنستان را برطرف می شد و نباید اجازه می دادیم در دادگاه لاهه محکوم می شدیم و انتظار داریم مسئولان تلاش کنند تا در همین دولت این مسئله به سرانجام برسد.

  2 تیر 1400
بخش : سیاسی
کد خبر: 64481
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام