همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی

همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی امروز با حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس در این همایش به نقش انقلاب اسلامی در ارتقای جایگاه زنان اشاره کرد و گفت: زن مسلمان ایرانی می‌تواند الگوی نوینی از زنان موفق در جهان باشد.

وی افزود: زنان مسلمان ایرانی می‌توانند الگوی نوینی از زنان را ارئه دهند که نه مانند زنان شرقی گوشه گیر و نه مانند زنان غربی جنسیت را بر انسانیت ترجیح دهند.

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور هم در این همایش با بیان اینکه استکبار می‌خواهد زن را در خارج از خانواده توانمند نشان دهند گفت: برای همین است که فرهنگ بیگانه هیچ وقت زن موفق مسلمان را به عنوان الگو معرفی نمی‌کند.

فاطمه واعظ جوادی افزود: تقابل حق و باطل همواره در عالم وجود داشته و امروز هم استکبار جهانی به عنوان نمونه بارز باطل در پی ظلم و تسلط بر دیگر ملت‌ها هستند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز در این همایش حضرت فاطمه (ص) و حضرت زینب (س) را دو الگوی شایسته برای بانوان دانست.

او همچنین افزود: با کمک نخبگان به سمت جهاد پیشرفت در گلستان حرکت می‌کنیم.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی تولید فکر و پرورش انسان را دو مولفه تمدن در اندیشه‌های رهبر انقلاب دانست.

  24 آذر 1400
بخش : خبرها / مجلس
کد خبر: 66013
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام