رییس کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر گلستان:
رسانه ای که روایتگری بهتری داشته باشد موفق تر است

 رییس کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر گلستان گفت: در عرصه جنگ روایتگری در رسانه ها هستیم و هر رسانه ای که بتواند روایتگری بهتری داشته باشد بی شک موفق تر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید پیام حسینی ظهر امروز در نشست خبری تببین برنامه های دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بحث رسانه و فضای مجازی بسیار پر اهمیت است و یکی از مباحثی است که حتی مقام معظم رهبری تاکید بسیار زیادی بر اهمیت و سلامت آن دارند.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا تا کنون فضای مجازی و استفاده از آن در عرصه های مختلف از جمله آموزشی و اطلاع رسانی بسیار سرعت گرفته است و این زمان بهترین وقت برای ارایه برنامه های انقلاب نسبت به قبل از انقلاب و آگاهی رسانی برای مخاطبان است.

حسینی گفت: مباحث پیروزی انقلاب و دستاوردهای چند ساله ای که با این پیروزی به دست آمده ، آنطور که باید و شایسته انقلاب است در فضای مجازی به مردم و بخصوص جوانان نشان داده نشده است و باید با روایتگری عالی و جدید این دستاوردها بهتر تببین شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای فضای مجازی برای تبادل اطلاعات و اخبار بیشترین دسترسی را دارد و در استان نیز پایگاه ها، خبرگزرایها و شبکه های محتلف مجازی خبری در حال فعالیت هستند، لذا این مهم در دستور کار ویژه استاندار نیز قرا گرفته است و با اینکه تا کنون به صورت جدی به این مساله در استان پرداخته نشده بود اما حالا برای توسعه و ارائه برنامه های بهتر از طریق این منابع خبری اقداماتی در دست است که امید داریم هر چه سریع تر اجرائی شود.

  4 بهمن 1400
بخش : خبرها / اخبار داغ / فرهنگی
کد خبر: 66218
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام