فرمانده کل سپاه:
اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد

فرمانده کل سپاه گفت: اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است و قوی شدن راه ماست.

به گزارش گلستان فردا به نقل از روابط عمومی سپاه گلستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان اظهار  کرد: تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند این نکته را ثابت کرد که عنصر ایمان تعیین‌کننده اصلی میدان های نبرد خواهد بود و دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است که سرنوشت میدان را مردانی پاک و با ایمان مشخص کردند. 

وی افزود: در سوریه، عراق، یمن و افغانستان به این تجربه رسیدیم که اگر به موقع عمل نکنیم، به سرعت در سنگرها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه کرده، سرزمینمان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این ارمغان دشمن ماست.

وی بیان کرد: اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است و قوی شدن راه ماست.

فرمانده کل سپاه افزود: شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما همه مدیون جانبازی ها، فداکاری ها و خون پاک مردم غیور این ملت است.

وی خطاب به پاسداران سپاه نینوا تاکید کرد: شما مصداق بارز آیه ۲۳ سوره احزاب "وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا" بوده و در انتظار جهاد و شهادت هستید، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خودصادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شما پاسداران کسانی هستید که هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی دهید بلکه قلب های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می شود، ما محصول ۴۳سال تجربه جهاد در میدان های سخت، در تنگناها، کمبودها و نابرابری ها هستیم.

وی افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان می بایست همواره آمادگی جسمانی و رزم خود را بالا نگه دارید.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می سازد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد گلستان شد و مورد استقبال فرمانده سپاه نینوا، استاندار و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر یک روزه برای بازدید میدانی از زیرساخت ها و ظرفیت های سپاه نینوا و دیدار با جمعی از نخبگان و فعالان اقشار بسیج به استان گلستان وارد شده است .

  28 اردیبهشت 1401
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 66926
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام