فرمانده جدید سپاه شهرستان گرگان معرفی شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان گرگان امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه نینوا و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان معرفی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه نینوا برگزار و در آن وحید فخر‎الدین به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه گرگان فعالیت کاری خود را آغاز کرد و از زحمات باقر رحمانی فرمانده پیشین سپاه گرگان تقدیر شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: پس از گذشت 4 دهه از عمر پر افتخار انقلاب اسلامی، دشمن می‎خواهد خودباوری را از ما بگیرد اما به طور یقین کشور با مدیریت رهبر معظم انقلاب در برابر همه توطئه‎ها پیروز است.

وی افزود: کشور و انقلاب ما برگرفته از قیام سید الشهدا(ع) است و چنین کشوری در هر بحرانی قطعا با افتخار از آن عبور خواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولین انقلاب مسئولند تا از این انقلاب صیانت و مراقبت کنند چه بسا بدون محافظه کاری باید از تمامیت ارضی این کشور دفاع کرد.

حجت السلام علیرضا ریاحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان هم در این مراسم اظهار داشت: همه ما به عنوان سربازان انقلاب با  حضور در راه پیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان ایران خواهیم داد.

وی با بیان این مطلب که چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب گذشته است، افزود: یاوه‌گویان شرق و غرب سال‌هاست تلاش دارند به این انقلاب خدشه‌ای وارد سازند اما به فرموده رهبر انقلاب، این آرزو را به گور خواهند سپرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در پایان ضمن دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: این انقلاب روی پای خود ایستاده است و پله‌های ترقی را روز به روز طی خواهد کرد.

  13 بهمن 1397
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 61066
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام