مدیرکل راهداری گلستان:
تزریق ۹۳۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های راهداری استان از ابتدای سال تا کنون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۳۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های راهداری تزریق شده که نسبت به قبل رشد هشت برابری داشته و همچنان در حال افزایش است.

به گزارش گلستان فردا، عادل مصدقی شب گشذتهدر آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهارکرد: ۱۵ هزار و ۷۶۰ راننده با ۱۳ هزار و ۵۴۷ ناوگان باری و مسافری طی هشت ماه گذشته توانستند بیش از ۴.۵ میلیون تن کالا و یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر را جابجا کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: بهره برداری حدود ۱۵ کیلومتر تعریض محور آق قلا- بندرترکمن تا پایان بهمن ماه سال جاری، اجرای طرح راهداری ضربتی و استمرار آن و اجرای طرح راهداری زمستانی از مهم‌ترین اقدامات اجرا شده و در حال اجرای اداره کل است که مشارکت و همراهی مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب نمایندگان استان در مجلس، بیان کرد: پیگیری و حمایت نمایندگان و استاندار از ابتدای سال تاکنون ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های عمرانی بخش تزریق شده که رشد هشت برابری داشته و همچنان در حال افزایش است.

  27 آذر 1401
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 68329
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام