رئیس اداره راهداری گرگان خبرداد؛
راهداری ضربتی حدود ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های گرگان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرگان از اجرای طرح راهداری ضربتی در حدود ۴۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، علی گلبینی مفرد اظهارکرد: طرح راهداری ضربتی در حدود ۴۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان گرگان در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرگان افزود با شروع این طرح به ویژه در محور بین المللی گرگان- آ ق قلا شاهد تاثیرات آن در پاکسازی، زیباسازی و همچنین افزایش ایمنی محورها بوده‌ایم.

گلبینی مفرد توضیح داد: در راهداری ضربتی براساس نیاز محورها و با استفاده از ماشین آلات استیجاری و ملکی اداره کل به پاکسازی و تسطیح، خاکبرداری، شانه سازی، علف تراشی، تنقیه و ایجاد قنوها و آبروها، ترمیم تابلو و علائم و تعویض آنها، ترمیم و ایجاد روشنایی، خط کشی، رنگ آمیزی و سایر موارد می‌پردازد.

به گفته وی، مهمترین محورهای اصلی و بزرگراهی تحت پوشش شهرستان گرگان محورهای گرگان- آ ق قلا، محور بزرگراهی قدیم گرگان، بزرگراه یساقی، محور گرگان-فاضل آباد، گرگان به سرخنکلاته و محور زیارت است که راهداری ضربتی آنها در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرگانادامه داد: برای اجرای این طرح از منابع ملی و استانی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون استفاده شده است.

گفتنی است طول راه‌های استحفاظی شهرستان گرگان بالغ بر ۴۲۵ کیلومتر است.

  16 آبان 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67990
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام