تجلیل رییس سازمان قضایی گلستان از خانواده شهید حسن محمد علیخانی به مناسبت هفته قوه قضائیه

رئیس سازمان قضایی گلستان به مناسبت هفته قوه قضائيه با خانواده شهید حسن محمد علیخانی از خانواده شهدا سازمان گلستان دیدار کرد.

به گزارش گلستان فردا، دکتر غلام الواری در این دیدار گفت: همه ما در برابر خون شهدا مسئولیت داریم، چرا که شهدا جان خود را برای نظام مقدس اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: خون شهدا آرمان انقلاب اسلامی و امام راحل (ع) را زنده نگهداشته و مایه عزت و صلابت جمهوری اسلامی شده است.

الواري با بیان اینکه احترام خانواده شهدا بر ما واجب است، تصریح کرد: پیام شهدا مبنی بر ولایتمداری و دفاع از حریم اسلام در روحیات، منش و رفتار خانواده معظم شهدا متبلور است.

این مقام قضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رسانه ملی بارها با نوع رفتار خود، شان و منزلت خانواده شهدا را به همگان گوشزد نموده اند، که برای ما درس است. الواری با بيان اينکه مفهوم شهادت چیزی جز از خود گذشتگی نیست، گفت: این از خودگذشتگی در پیشگاه خداوند به قدری با ارزش است که شهید را به مقام رفیع شفاعت نائل می آورد.

این مقام قضایی افزود: زندگی پر از اخلاص شهدا مسیر شهادت را برای آنان هموار کرده و منجر به عاقبت به خیری شده است.

الواری بيان داشت: افراد مخلص با روحیه شهادت طلبی نسبت به اتفاقات جامعه بی تفاوت نبوده و در خدمت به مردم حل مشکلات در سطح جامعه خصوصا در شرایط های سخت پیشگام هستند.

گفتنی است در اين ديدار هديه و لوح تقدير رييس سازمان قضايي گلستان به مادر شهيد والامقام حسن محمد علیخانی از شهدای آبان ماه سال ۱۳۶۰ کردستان اهدا شد.

  4 تیر 1402
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 69515
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام