گلستانی‌ها ۲۸۲ میلیارد ریال نذورات بین نیازمندان توزیع کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: مردم این استان با مشارکت و همراهی این نهاد خدمتگزار و سایر نهادها و بخش‌های مختلف امسال۲۸۲ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال نذورات قربانی خود را بین نیازمندان منطقه توزیع کردند.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی اظهار کرد: این مقدار کمک‌های نقدی و غیرنقدی (شامل دام سنگین، دام سبک و مانند آن) و گوشت بود که در ۱۱ شهرستان، ۳ شهر و ۲ منطقه کمیته امداد جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: همچنین گلستانی‌ها سه میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال کمک‌های خود را به صورت نقدی به کمیته امداد تحویل دادند.

وی تصریح کرد: روز گذشته مردم ۳۶ راس گاو، هزار و ۴۲۴ راس گوسفند و ۱۹۷ عدد مرغ را برای ذبح و قربانی به مکان‌های در نظر گرفته شده، اهدا کردند که ارزش ریالی این دام و طیورها،‌ ۹۲ میلیارد و ۲ میلیون ریال برآورد شد.

بابای افزود: علاوه بر آن، مردم استان ۴۹ هزار و ۲۷۳ کیلوگرم گوشت به ارزش ۱۸۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تحویل کمیته امداد گلستان دادند.

وی خاطرنشان کرد::جمع‌آوری نذورات قربانی به‌ مناسبت عید قربان هر ساله توسط کمیته امداد با همراهی جامعه خیرین گلستان انجام می‌شود و امسال ۶ قربانگاه در سطح این استان راه‌اندازی شده بود.

وی افزود: امسال قربانگاه در شهرهای «گنبدکاووس، مراوه‌تپه، کلاله، گالیکش، آزادشهر و آق قلا» راه اندازی شده و نذورات مردم و نیکوکاران پس از جمع آوری، مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی ذبح و گوشت آن در اسرع وقت براساس اولویت‌های تعیین شده بین «نیازمندان شناسایی شده، بیماران صعب اعلاج، خانواده ایتام و سالمندان» توزیع شد.

بابایی گفت: امسال کمیته امداد گلستان ۴۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در روز عید سعید قربان و در محل مصلی‌های نمازجمعه، عیدگاه‌ها و میادین اصلی شهرها و روستاهای بزرگ استان برپا کرد.

  10 تیر 1402
بخش : خبرها / گرگان / اخبار داغ / اقتصادی
کد خبر: 69534
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام