فرمانده سپاه گرگان:
تبعیت از رهبری پیام مهم حماسه 9 دی است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت که تبعیت از رهبر معظم انقلاب پیام مهم خلق حماسه بیادماندنی 9 دی سال 1388 مردم همیشه در صحنه کشورمان در برابر توطئه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی امروز شنبه در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمنان نظام بدانند که امروز ملت ایران همان مردم زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بوده و آگاهانه و با تبعیت از رهبری انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کرده و هرگز تن به ذلت در برابر زورگویی دشمن نمی دهد.
وی گفت: خلق این حماسه به یادماندنی برای مسوولان نظام این پیام را داشته و دارد که مطالبه گری مردم از آن ها در بحث ولایت مداری جدی و مجدانه بوده و باید پشت سر معظم له حرکت کرد.
فرمانده سپاه گرگان خطاب به برخی که به فتنه سال 88 به عنوان دعوای حزبی نگاه می کنند، افزود: این نوع نگاه از سوی برخی مسوولان اشتباه محاسباتی بوده و انشاء الله متوجه اشتباه خود شوند.
سرهنگ رحمانی بر هوشیاری در برابر نفوذ فکری دشمنان نظام تاکید کرد و گفت: دشمن دیگر از جبهه سخت در حوزه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده نمی کند و به حوزه سیاسی و انتخابات روی آورده که نمونه بازر آن طراحی فتنه سال 88 با استفاده از عوامل داخلی و طرح تقلب قبل از اعلام نتیجه انتخابات بود.
*تدارک 220 برنامه بصیرت افزایی در گرگان
فرمانده سپاه گرگان گفت که 220 برنامه بصیرت افزایی در قالب برگزاری نشست ها، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و برپایی یادواره شهدا در این شهرستان تا بیستم دی ماه جاری تدارک دیده شده است.
وی افزود: از این تعداد 18 برنامه در حوزه های مقاومت، 6 برنامه به صورت شهرستانی و بقیه در پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

  8 دی 1397
بخش : خبرها / گرگان / سیاسی
کد خبر: 60737
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام