رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی:
بی رغبتی مردم برای حضور در انتخابات به عدم کارآمدی دولت بر می‌گردد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی گفت: بی رغبتی مردم برای حضور در انتخابات به عدم کارآمدی دولت در هشت سال گذشته بر می‌گردد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام سید علی طاهری بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: اگر مردم از وضع موجود ناراضی هستند، عدم مشارکت مشکلی را حل نمی کند باید فردی انتخاب شود که بتواند وضع موجود را تغییر دهد.

وی افزود:دشمن اگر تصور کند که پشتوانه نظام کمتر شده فشار خود را افزایش می دهند ولی مشارکت حداکثری نفع اقتصادی و امنیتی به دنبال خواهد داشت که نمونه آن را در سال‌های ۸۴ تا ۸۸ مشاهده کردیم.
وی در رابطه با برنامه های آقای رئیسی گفت: آیت الله رئیسی از زمان ثبت نام برنامه هایی را که برای آینده کشور در نظر گرفته بود، اعلام کردند و گفتند که رقیب من اشخاص نیستند بلکه ناکارآمدی و فساد در قوه مجریه است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در گلستان اضافه کرد: برنامه های ایشان با توجه به مشکلات جامعه و مردم تنظیم شده و اولویت ها مشخص است.

طاهری بیان کرد: آیت الله رئیسی در عمل نشان دادند که توان استفاده از نیروی داخلی را دارا بوده و اگر رئیس جمهور شوند از نیروهای سالم به صورت فراجناحی در بدنه دولت استفاده خواهند کرد و کشور هم به این امر نیاز دارد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در گلستان گفت: همین وضعیت موجود کشور اگر اصلاح شود می توان بدون اعتبار، بسیاری از مشکلات را حل کرد.
وی اظهار کرد:وی افزود: نباید چشم امید به خارج داشته باشیم، می توان با دیگر کشورها ارتباط برقرار کرد اما اگر منتظر باشیم آنها مشکل ما را حل کنند این امر درست نیست.

وی گفت: دشمن اگر تصور کند که پشتوانه نظام کمتر شده فشار خود را افزایش می دهند ولی مشارکت حداکثری نفع اقتصادی و امنیتی به دنبال خواهد داشت که نمونه آن را در سال‌های ۸۴ تا ۸۸ مشاهده کردیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در گلستان به رسانه‌ها توصیه کرد: برای حضور و مشارکت حداکثری تمام مشکلات و راه‌حل‌های موجود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

طاهری اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونا سفر آقای رئیسی به استان شدنی نیست و مقرر شده برنامه‌های وبیناری داشته و ۳۰ دقیقه صحبت های هر کاندیدا در شبکه استان ها پخش می شود.

وی تصریح کرد: به هواداران توصیه می شود که نکات اخلاقی را رعایت کرده و همچنین تجمعات به حداقل می رسد و فعالیت میدانی نداریم.

طاهری ادامه داد: این توقع از دولت است که در فضای مجازی امکانات اولیه را در دسترس همگان قرار داده و همه کاندیدا به یک اندازه از این فضا استفاده کنند.

وی گفت: در سال ۹۶ برخی از رسانه‌های بیگانه وارد عرصه انتخابات شدند و هم اکنون هم به دنبال آن هستند که ضعیف ترین فرد را حمایت کنند بنابراین باید تا دقیقه آخر در صحنه حضور داشته باشیم.

  10 خرداد 1400
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 64417
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام