رئیس ستاد انتخابات گلستان در پایان سومین روز ثبت نام از خبر داد:
تعداد نامزدهای انتخابات گلستان به 91 نفر رسید

https://siasi.golestanp.ir/uploads/posts/2019-02/1551245926_cheraghali-1.jpg

رئیس ستاد انتخابات گلستان از ثبت نام نهایی 91 نامزد برای رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، عبدالرضا چراغعلی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان اظهار کرد: در پایان روز سوم تعداد ۲۲ نفر به تعداد ثبت نام شدگان افزوده و تاکنون ثبت نام 91 نامزد در حوزه‌های انتخابیه استان گلستان قطعی و نهایی شده است.
وی با اشاره به اینکه نام دو بانو در بین نام‌ها دیده می‌شود گفت: از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن و بندرگز 17 نفر، حوزه انتخابیه گنبدکاووس 16 نفر، گرگان و آق‌قلا 25 نفر، رامیان و آزادشهر ۱۵ نفر، مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه 11 نفر و علی‌آبادکتول نیز هفت نفر ثبت نامشان تا به امروز قطعی شده است.
رئیس ستاد انتخابات گلستان با تاکید بر اینکه افراد داوطلب نامزدی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نامشان را به روزهای پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: در حال حاضر طی بازدیدهای انجام شده روند ثبت نام‌ها با سرعت مناسبی در حال انجام است.
چراغعلی تاکید کرد: من در روزهای گذشته نیز بر این  نکته تاکید داشته و باز هم تاکید می‌کنم نامزدهای محترم و علاقمندان به آنها و خانواده‌های این عزیزان به هیچ عنوان تبلیغات زودهنگام را در دستور کار خود قرار ندهند در غیر اینصورت برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

  12 آذر 1398
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 62994
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام