برنامه های سفر رییس جمهوری به گلستان اعلام شد

عبدالرضا چراغعلی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق برنامه ریزی؛ هواپیمای حامل رییس جمهوری صبح دوشنبه در فرودگاه گرگان به زمین خواهد نشست و دکتر حسن روحانی مورد استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان قرار خواهند گرفت.
وی ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده رییس جمهوری برای دیدار مردمی از فرودگاه گرگان با بالگرد به شرق استان سفر کرده و در شهرستان گنبد سخنرانی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: رییس جمهوری پس از سخنرانی در جمع مردم گنبدکاووس به گرگان بازمی گردد چراکه دیدار با نخبگان و فعالان اقتصادی و حضور در شورای اداری استان گلستان برای عصر همان روز پیش بینی شده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: رییس جمهوری پیش از ترک استان گلستان در جمع خبرنگاران به سووالات پاسخ می دهند.
چراغعلی یادآور شد: همچنین شماری از اعضای هیات دولت که رییس جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد با حضور در شهرستان های مختلف گلستان ضمن حضور در جلسات شورای اداری مشکلات و درخواست های مردم و مسوولان محلی را بررسی تا پس از جمع بندی در شورای اداری استان مطرح و متعاقب آن پیگیری و رسیدگی شود.
وی ابراز اطمینان کرد این سفر برای استان گلستان اثرگذاری زیادی داشته و توسعه منطقه را شتاب می دهد.
رییس جمهوری پیش از این در سال 93 به استان گلستان سفر کرده بود.

  19 دی 1397
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 60851
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام