فرماندار گنبدکاووس خبر داد؛
رئیس‌جمهور صبح دوشنبه آتی مهمان مردم گنبدکاووس خواهند بود

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور به استان گلستان از حضور وی و هیئت دولت از صبح روز دوشنبه 24 دی ماه تا ظهر این روز در این شهرستان خبر داد.
عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که در سالن فرمانداری برگزار شد با اشاره به شیب مناسب روند توسعه شهرستان در سال جاری، اظهار کرد: به لطف خدا و همت مدیران و مردم پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی سال جاری در دهه فجر به مراتب از سال گذشته رشد بیشتری داشته است.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به همراه هیئت دولت در سفر یک روزه در روز دوشنبه 24 دی ماه وارد استان گلستان خواهد شد، افزود: ایشان از صبح این روز تا ظهر در گنبدکاووس حضور خواهند داشت و بعد از ظهر در جلسات استانی و شورای اداری استان شرکت خواهند کرد.
فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استقبال از رئیس جمهور باید در شان و کرامت مردم استان گلستان، شرق استان و به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان گنبدکاووس باشد، اضافه کرد: انتظار ما از همه مدیران این است که در این ایام به صورت کامل در دسترس باشند و بدون هماهنگی از منطقه خارج نشوند.
کریمی با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در مراسم استقبال می تواند در جهت دهی افکار عمومی دنیا نسبت به کشورمان در شرایط حساس کنونی موثر باشد، گفت: علاوه بر این میزبانی شایسته از هیئت دولت می تواند نگاه مردم سراسر کشور را به گنبدکاووس پرافتخارتر از گذشته کند.
وی ایجاد دانشکده علوم پزشکی، تجهیز مرکز جامع سرطا و راه اندازی بیمارستان 400 تختخوابی از مهم ترین درخواست های مردم گنبدکاووس از هیئت دولت خواهد بود، ادامه داد: در این سفر مطالبات مردم به رئیس جمهور و هیئت دولت با امضای مسوولان شهرستان منتقل خواهد شد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تمرکز مسوولان در این سفر به دغدغه های مردم خواهد بود، تصریح کرد: هدف اصلی از همه تلاشها در این سفر حل مشکلات اولویت دار مردم استان گلستان و به ویژه مناطق محروم است.
کریمی با درخواست از رسانه ها و مطبوعات برای همراهی و ایجاد فضای عمومی مثبت در استان گلستان در این ایام، گفت: همه با هم باید برای توسعه استان گلستان و شهرستان خود تلاش کنیم و بدانیم حضور رئیس جمهور و هیئت دولت یک فرصت بزرگ برای رشد و پیشرفت منطقه است.

  19 دی 1397
بخش : خبرها / گنبد کاووس / دولت
کد خبر: 60850
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام