رییس جمهوری فردا مهمان گلستانی ها می شود

رییس جمهوری فردا (دوشنبه) برای دیدار با مردم گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار عازم این استان شمالی کشور می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را در این سفر دو روزه تعدادی از معاونین رییس جمهوری و وزیران کابینه همراهی می کنند.
در جریان سفر رییس جمهوری به استان گلستان مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان گلستان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی تشریح می شود.
رییس جمهوری در نخستین مرحله از سفر خود به استان گلستان وارد فرودگاه کلاله خواهد شد و پس از دیدار و سخنرانی در جمع مردم شریف گنبد کاووس، عازم گرگان مرکز این استان می شود.
جلسه توسعه، دیدار با برگزیدگان استان و افتتاح پروژه های استانی، دیدار با علمای اهل تسنن و تشیع، جلسه شورای اداری استان و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.

  23 دی 1397
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 60879
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام