استاندار گلستان:
به انتصاب مدیران جوان و اقوام مختلف هم نگاه ویژه‌ای داشتیم و امیدواریم بتوانیم همچنان در این مسیر قدم برداریم

استاندار گلستان گفت: گلستان امن‌ترین استان مرزی کشور است و در گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کردیم.

سید مناف هاشمی بعدازظهر دوشنبه در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیر بنایی و اقتصادی استان گلستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان این که ۳۵ حزب شناسنامه دار در گلستان وجود دارد، اظهار کرد: اکنون در ۴۰ سالگی اتقلاب اسلامی و در ۲۱ سالگی شکل گرفتن استان گلستان هستیم.

وی افزود: مذاهب و اقوام گلستان با وحدت مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این استان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد.

هاشمی تصریح کرد: استان گلستان با وجود تمام فشارهای اقتصادی صادرات خود را ۵۹ درصد افزایش داده و جزیره آشوراده هم قابلیت تبدیل شدن به پایگاه گردشگری و قطب ورزش‌های آبی کشور را دارد.

وی ادامه داد: گلستان امن‌ترین استان مرزی کشور است و در گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کردیم.

استاندار گلستان گفت: امروز با وجود تمام فشارهای خارجی و داخلی استان گلستان در بسیاری از آمارها از جمله کاهش نرخ بیکاری، رشد اشتغال و جذب سرمایه پیشرفت داشته است.

هاشمی افزود: چهار هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی صنعتی استان گلستان در سال ۹۷ تسهیلات دریافت کردند.

وی ادامه داد: از ۶۹ پست مدیریتی که بانوان گلستان دارند، ۳۰ پست آن در یک سال و نیم گذشته اتفاق افتاده است.

هاشمی بیان کرد: به انتصاب مدیران جوان و اقوام مختلف هم نگاه ویژه‌ای داشتیم و امیدواریم بتوانیم همچنان در این مسیر قدم برداریم.

وی یادآور شد: مشکلات زیادی در شمال و شرق استان داریم که تمام تلاش خود را برای رفع آن به کار خواهیم بست.

  24 دی 1397
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 60897
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام