معاون پارلمانی رئیس جمهوری در گلستان؛
مشکلات با همدلی و همراهی مردم با مسئولین مرتفع خواهد شد

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار کرد : بی شک مشکلات با همکاری، همدلی و همراهی که در استان و کشور بین مردم ومسئولین وجود دارد رفع خواهد شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دکتر حسینعلی امیری صبح امروز سه شنبه 10 اردیبهشت با حضور در مسجد اهل سنت روستای رضاآباد فندرسک شهرستان رامیان ضمن تقدیر از مسئولان محلی و استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات زیست محیطی و خشکسالی هایی که در سال های اخیر به وجود آمده با برنامه ریزی های معمولی قابل حل نبود.
وی افزود: بارش باران ها به گونه ای بود که علی رغم خسارات وارده می تواند موجب رونق کشاورزی در کشور شود و با همیاری زیان ها و ضرر های سیل را جبران خواهد شد .
معاون پارلمانی رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: آنچه که در شهرستان رامیان و استان گلستان قابل لمس بود همراهی اهل شییع و تسنن برای کمک رسانی به سیل زدگان بود و واژگانی چون انسان دوستی، نوع دوستی و اتحاد و انسجام که برآمده از آموزه‌های دینی و اسلامی هست به نمایش درآمد که شاید مصادیق آن کمتر در تاریخ مشاهده شود اما در استان این اتفاق به کرّات تکرار شده است.
امیری ادامه داد: مردم استان گلستان که رنگین‌کمانی زیبایی از اقوام در کنار هم هستند از ابتدای انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و در بسیاری از مشکلات در کنار هم بودند و با همدلی و همراهی انقلاب را به سرانجام رساندند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اوضاع جهانی گفت: در شرایطی که هیئت حاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه چنین اوضاعی را برای ملت ایران ایجاد کرده بودند تا ملت ایران را به زانو در آورند با انسجام و اتحاد و همراهی مردم همه شریف این اتفاق ممکن نشد و آمریکا بدون عمل به تعهدات خود از برجام که به تایید شورای امنیت سازمان ملل رسیده بود خارج شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: مردم ایران در طول تاریخ ثابت کردند که تسلیم استکبار جهانی نخواهند شد و مردم و دولت در کنار هم هستند.
وی با بیان اینکه دولت در کنار مردم است و در تمامی مشکلات و تحریم ها در کنار مردم خواهند بود ، یادآور شد: مردم اثبات کرده اند که هر موقع به پشتیبانی آنان نیاز بوده در صحنه حضور داشته اند برای پیشرفت کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و داشتن چنین ملتی باعث فخر و مباهات است .
وی همچنین از زحمات روحانیت اهل سنت منطقه بخصوص مرحوم مولوی جمالزایی که محور وحدت در منطقه بود یادی کرده و و برای شادی روحشان دعا کرد و در عین حال در خصوص مشکلات شهرستان که توسط نماینده مردم و فرماندار شهرستان مطرح گردید قول پیگیری را دادند.
گفتنی است در این برنامه غراوی سرپرست استانداری گلستان، ابراهیمی نماینده مردم منطقه در مجلس و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی دکتر امیری را همراهی کردند. 

  10 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 61915
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام