آخرین وضعیت مناطق سیل زده از زبان وزیر کشور

وزیر کشور در بدو ورود به گلستان، آخرین اقدامات و وضعیت استان های سیل زده کشور را تشریح کرد و گفت که مهمترین مسئله دولت در این شهرها، بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در گرگان اظهار داشت: مرحله مقابله با سیلاب در استان های سیل زده پشت سر گذاشته شده و فقط پاکسازی برخی مناطق خوزستان باقی مانده که با تلاش نیروهای امدادی و عملیاتی در مراحل پایانی است.
وی بیان کرد: مرحله بعدی پس از پاکسازی، تلاش برای فراهم کردن شرایط مطلوب زندگی مردم با تعمیر و نوسازی خانه ها و مناطق است.
وی افزود: پرداخت بخشی از کمک ها و تسهیلات به سیل زدگان آغاز شده و خانه های تخریب شده و آسیب دیده پس از عقد قرارداد با دستگاه های مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن بهسازی و نوسازی می شود.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز برای بازدید و سرکشی از مناطق سیل زده از طریق فرودگاه گرگان وارد استان گلستان شد.
وزیر کشور قرار است از مناطق و محلات شهر گمیشان دیدن کرده و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به سیل زدگان و مردم آسیب دیده این شهر قرار بگیرد.
رحمانی فضلی سپس با حضور در گرگان، با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کرده و در خصوص سیل و مباحث کلان استان تبادل نظر و گفت و گو می کند.
حضور در مراوه تپه و سخنرانی در همایش بزرگداشت دویست و هشتاد و ششمین زادروز 'مختومقلی فراغی' در آق تقای (محل دفن این شاعر نامدار ترکمن) برنامه فردای وزیر کشور در سفر 2 روزه به گلستان است.

  11 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 61926
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام