استاندار گلستان:
مبنای برکت در زندگی اخلاق است

استاندار گلستان گفت: بنای برکت در زندگی اخلاق است و نباید با توجه به موضوعات حاشیه ای از اصل موضوع که خدمت صادقانه است دور شویم.

به گزارش گلستان فردا، هادی حق شناس در آیین گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر؛ اظهار کرد: اخلاق و سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر شاخصی ارزشمند برای زندگی امروز است و همه ما با تأسی به دولتمردان شهید و تمامی شهدا می توانیم زمینه پیشرفت کشور را فراهم آوریم.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر اگرچه عمر مدیریتی کوتاهی داشتند اما به دلیل مردمی بودن، توجه به ارزش ها و ساده زیستی به عنوان الگوی و اسوه مطرح می شوند.

استاندار گفت: باید توجه داشت که مبنای برکت در زندگی اخلاق است و نباید با توجه به موضوعات حاشیه ای از اصل موضوع که خدمت صادقانه است دور شویم

در ادامه حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛ اظهار کرد: ارث بزرگ شهید رجایی ها و باهنرها اخلاق است و اخلاق باید زمینه داشته باشد و آن نیز نفس انسان است.

وی افزود: شهید رجایی سر سفره فقرا می نشست و خویشتن دار بود و حلقه های تنگ حفاظتی نداشت و مردم به راحتی با وی ارتباط می گرفتند.

  7 شهریور 1400
بخش : سیاسی / دولت
کد خبر: 64712
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام