رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:
قضات گلستانی امسال بیش از سه هزار و 900 حکم جایگزین زندان برای محکومان صادر کردند

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که  صدور احکام جایگزین حبس این روزها در استان رو به افزایش است  گفت : امسال بیش از 3 هزار و 900 رای جایگزین زندان در گلستان صادر شده است در حالیکه پارسال دو هزار و 800 رای بود .

هادی هاشمیان افزود : یکی از قضات پیشگام در صدور حکم جایگزین حبس، محمدرضا عموزاده خلیلی قاضی دادگاه کیفری گالیکش است که از سال ۹۵ تاکنون با استفاده از ظرفیت قانون، آرایی صادر می کند که در آن مجرمان به جای زندان رفتن، کاری انجام دهند که نتیجه اش برای جامعه  مفید باشد.

عموزاده خلیلی که این روز‌ها جزو ۱۱ چهره برتر برای انتخاب  چهره مردمی سال ۹۷ است معتقد است زندان بیشتر از این که برای مجرم زندان باشد برای خانواده اش زندان است.

درمان رایگان، تعمیر کیف و کفش کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی، کاشت و نگهداری نهال، ایجاد آتش بُر برای جلوگیری از سرایت آتش احتمالی به جنگل  از جمله احکامی است که این قاضی جوان صادر کرده است.

  21 اسفند 1397
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61321
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام