رییس کل دادگستری استان گلستان:
نظارت دستگاه قضایی استان بر روند توزیع کمک های مردمی در شهرهای سیل زده گلستان

نتیجه تصویری برای رییس دادگستری گلستان

به منظور جلوگیری از سوء استفاده و هرج و مرج ، در شهرهای سیل زده ی استان ،  دادگستری بر روند توزیع کمک های مردمی نظارت می کند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان ; رئیس کل دادگستری گلستان گفت : هدایای مردمی در شهرستان های درگیر سیلاب  در یک نقطه متمرکز و اجازه ی توزیع کمک ها به افراد متفرقه داده نمی شود .

هادی هاشمیان افزود : پس از دپوی کمک های مردمی ، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با همکاری معتمدان محلی ، کمک های مردمی را توزیع می کنند .

هاشمیان گفت : هر چند نیت خیر و اقدامات خیرخواهانه مردم برای کمک به مناطق سیل زده ستودنی است اما ورود افراد متفرقه به منطقه ، سبب هرج و مرج و اخلال در کار امدادگران می شود .

به گفته ی هاشمیان ، نماینده دستگاه قضایی به عنوان امین، روند توزیع کمک ها را رصد می کند تا درصورت بروز مشکل برای حل قانونی آن اقدام کند .

سیلی که از اسفند پارسال در گلستان جاری شده است هنوز بخش هایی از آق قلا و گمیشان را درگیر کرده است .

  11 فروردین 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61513
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام