رییس کل دادگستری استان گلستان:
اختلاس در پوشش طرح خروج دام از جنگل های گلستان

Image result for ‫رئیس کل دادگستری استان گلستان:‬‎

رئیس کل دادگستری گلستان از کشف اختلاس 820 میلیون تومانی در منابع طبیعی استان خبر داد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ هادی هاشمیان گفت : در این پرونده ، متهم در قالب طرح خروج دام از جنگل و با سند سازی در فاصله سال های 90 تا 95 ، 820 میلیون تومان اختلاس کرده است که احتمال افزایش این رقم با تکمیل تحقیقات وجود دارد .

هاشمیان افزود : در قالب طرح خروج دام از جنگل ها ، منابع طبیعی به صاحبان این دام ها ، مزایایی مانند پول و زمین می دهد اما این فرد که  مسئول وقت طرح خروج دام از جنگل اداره کل منابع طبیعی استان بود با سند سازی ، بخشی از این مزایا را برای خود بر می داشت و و با پول هایی که اختلاس می کرد ، زمین و خانه می خرید .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : پرونده این فرد به اتهام اختلاس همراه با جعل اسناد رسمی ، تصرف غیرقانونی اموال دولتی و پولشویی در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی و تحقیقات است .

 هادی هاشمیان افزود :این فرد هم اکنون با صدور قرار وثیقه 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی در زندان است .

هاشمیان گفت: این متهم در پی گزارش منابع طبیعی استان و پیگیری های دادستانی، سازمان بازرسی و اداره آگاهی دستگیر شد و تحقیقات برای شناسایی همدستان و اموال این فرد ادامه دارد .

  29 فروردین 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61771
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام