رئیس کل دادگستری گلستان :
راز ۵ ساله یک قتل در علی‌آبادکتول برملا شد

https://static3.mojnews.com/thumbnail/KlW00jHVKt4d/ZRF7Lmw5ugQZ9M8xIGBQMqD9e54XxTUIZI1mWhJUOku6OUIJ7NpF-cNubOhGu0AP/%D9%82%D8%AA%D9%84.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش‌های بازپرس علی‌آبادکتول پس از ۵ سال راز یک قتل در این شهرستان برملا شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت: سال 93 با شلیک گلوله فردی که لباس مبدَّل پوشیده بود یک نفر جلوی باشگاه ورزشی در علی‌آبادکتول به قتل رسید که به علت نبود شواهد و مدارک کافی، قاتل شناسایی نشد.

وی افزود: با توجه به این که پرونده همچنان باز بود بررسی دوباره پرونده به بازپرس شعبه دوم علی‌آبادکتول سپرده شد که در حین رسیدگی سرنخ‌های تازه‌ای در پرونده کشف و در نهایت منتهی به شناسایی قاتل شد.

هاشمیان ادامه داد: با همکاری پلیس و حفاظت و اطلاعات دادگستری، سه مظنون پرونده  شناسایی و احضار شدند که در بازجویی‌ها یکی از آنان به قتل اعتراف کرد.

به گفته وی، در این پرونده یک نفر به اتهام قتل و دو نفر هم به اتهام مخفی کردن هویت قاتل دستگیر و هم اکنون بازداشت هستند. از قاتل یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 24 عدد فشنگ کشف و ضبط شده است.

  2 مرداد 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 62533
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام