دستگیری دومین ضارب ضرب و شتم در یکی از روستا‌های گرگان

دادستان مرکز استان گلستان گفت: دومین ضارب ضرب و شتم اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای گرگان با تلاش نیروی انتظامی، بامداد امروز دستگیر شد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام سیدحسینی دادستان مرکز استان گلستان گفت: یکی از ضاربان اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای گرگان، شب گذشته دستگیر شد و دومین ضارب هم با تلاش نیروی انتظامی، بامداد امروز دستگیر شده و فعلا بازداشت است.

او با بیان اینکه دیر یا زود سه ضارب دیگر هم با تلاش ماموران انتظامی دستگیر می‌شوند گفت: به نفع متهمان است، زودتر خودشان را به پلیس معرفی کنند.

دادستان سیدحسینی گفت: از سه مصدوم حمله اراذل دو نفر، دیروز از بیمارستان مرخص شدند و فردی که با تبر مصدوم شده بود نیز خوشبختانه با ثبات وضعیت عمومی فعلا به بخش منتقل شده است.

جمعه ۲۴ اردیبهشت در یکی از روستا‌های گرگان تعدادی از اوباش با حمله به اعضای یک خانواده که مسافر بودند یکی از آنان را با تبر به شدت مصدوم و روانه بیمارستان کردند.

ویدئوی حمله اراذل به اعضای این خانواده در شبکه‌های اجتماعی منتشر و افکار عمومی را جریحه دار کرد.

  26 اردیبهشت 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64355
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام