ضارب پلیس گرگانی دستگیر شد

راننده متخلف که مامور راهنمایی و رانندگی گرگان را پیش از ظهر امروز در یکی از خیابانهای این شهر به باد کتک گرفته بود و با ضرب و شتم روانه بیمارستان کرد ، دستگیر شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : مامور وظیفه شناس راهور در یکی از نقاط پر ترافیک شهر گرگان به این فرد به علت تخلف رانندگی تذکر داد ، اما او به جای احترام گذاشتن به قانون به پلیس حمله ور شد و وی را مجروح کرد .

سرهنگ مسعود فروزان افزود : پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پلیسی 110 ، ماموران در محل حاضر شدند و با بررسی های میدانی کار شناسایی ضارب را که از محل جرم فرار کرده بود آغاز و کمتر از 5 ساعت وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد : متهم فقط 24 ساعت قبل ، از زندان آزاد شده بود و سابقه شرارت های متعدد و اخلال در نظم عمومی از جمله درگیری با کادر پرستاری یکی از بیمارستان های گرگان و مجروح کردن آنان را در پرونده دارد.

سرهنگ فروزان افزود : مامور پلیس راهنمایی و راهنمایی هم اکنون در بیمارستان بستری است.

  18 دی 1397
بخش : گرگان / حوادث
کد خبر: 60839
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام