رئیس کل دادگستری گلستان:
مردم برای دیدن مسئولان قضایی گلستان نباید نیاز به واسطه داشته باشند

رئیس کل دادگستری گلستان: مردم برای دیدن مسئولان قضایی در استان نباید نیاز به واسطه داشته باشند.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی ظهر امروز  در مراسم معارفه خود اظهار کرد: از اقدامات رئیس کل سابق دادگستری استان گلستان تقدیر و تشکر می کنم و از تجارب وی در مسیر خدمت در استان استفاده می کنم.

وی ادامه داد: از حسن اعتماد حجت الاسلام محسنی اژه ای برای سپردن این مسئولیت قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم به خوبی به وظایف محوله اهتمام داشته باشم.

آسیابی به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: ولایت، انقلاب و امنیت خطوط قرمز انقلاب اسلامی به شمار می رود و برای صیانت از این ارکان نظام تلاش می کنم.

وی افزود: مردمی بودن، جذب ارباب رجوع و تحکیم ارباب رجوع از ماموریت های اصلی ما در دستگاه قضایی استان گلستان خواهد بود و درب اتاق مدیران ما به روی مردم باز خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم باید برای دیدن مسئولان قضایی در استان نیاز به واسطه نداشته باشند.

آسیابی به تقویت و تشدید نظارت ها تاکید کرد و گفت: در صورت کشف فساد در دستگاه قضایی ملاحظه نخواهیم کرد

وی با بیان اینکه نسبت به احیاء حقوق عامه و گسترش آزادگی های مشروط اقدامات گسترده ای انجام می شود، افزود: ستاد استان پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه استان پیش از پیش فعال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچگونه کوتاهی در خصوص انفال، پدیده زمین خواری و دست اندازی به منابع طبیعی نخواهیم داشت، تاکید کرد: برخورد قاطع نسبت به افراد شرور و مخلان نظم خواهیم داشت.

  2 مرداد 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64584
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام