رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:
تلاش دستگاه قضایی برای احیا یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش دستگاه قضایی برای احیا یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان بعدازظهر چهارشنبه از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی مینودشت دیدن و مشکلات آن ها را بررسی کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان در این بازدید در جمع فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی بار دیگر با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان واقعی اظهار کرد: هیچ یک از قضات ما حق صدور رای توقیف تاسیسات و خط تولید واحدهای تولیدی و صنعتی استان را ندارد و اجازه اجرای آرای این چنینی را نخواهیم داد.

هادی هاشمیان با بیان این که توقیف تولید برای پرداخت بدهی شرکت ها راه عاقلانه ای نیست، افزود: تنها راه پرداخت بدهی ها، ادامه تولید است و برای جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، تضمین ها و تعهدهای کافی از صاحبان این واحدهای تولیدی گرفته می شود تا پس از تولید و فروش محصولات خود، بدهی های شان را بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود از برخورد با تعدادی از مدیران بانکی استان به علت دریافت سودهای نامتعارف و عمل برخلاف بخشنامه های بانک مرکزی هم خبر داد و گفت: دادستان مرکز استان مامور رسیدگی به این موضوع است و برای مدیرانی که به جای کمک به تولید، سنگ اندازی می کنند پرونده تشکیل می دهد.

در جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان با حضور مدیران بانک های استان، مشکلات یکی از کارخانه های فرآورده های لبنی شهرک صنعتی مینودشت بررسی و راهکارهای کمک به این واحد تولید ارائه شد.

  1 اسفند 1397
بخش : مینودشت / قضاییه
کد خبر: 61175
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام