رئیس کل دادگستری گلستان:
آزادی هشت زندانی جرایم غیرعمد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان هشت نفر از زندانیان جرایم غیر عمد امروز از زندانهای استان آزاد شدند.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی اظهار کرد: با آزاد شدن این افراد تعداد کسانی که از ابتدای امسال با کمک خیرین و ستاد دیه استان از زندان آزاد شده اند به ۱۱۹ زندانی رسید .

وی با بیان این که مددجویان آزاد شده ، محکومین مالی و محکومان جرایم غیرعمد هستند تاکید کرد : هم اکنون ۱۳۰ زندانی دیگر جرایم غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی افزود : پارسال هم ۵۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندانهای گلستان آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان هم در مراسم آزادی هشت تن از زندانیان گفت: آزادی زندانیان بر اساس نیات واقفان انجام می شود و برای آزادی هشت زندانی بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون تومان پرداخت شده است.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد افزود:سال گذشته نیز با کمک این اداره کل و از محل نیات واقفان ۴۳ زندانی جرایم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند.

  12 مرداد 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64624
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام