رئیس کل دادگستری استان گلستان:
۲۸۷ زندانی جرایم غیرعمد استان گلستان چشم انتظار کمک خیران

http://golestanema.ir/images/1398/05/17/1548270584u.jpeg

گلستانی ها فقط با پرداخت 10 هزار تومان می توانند برای آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت کنند .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد دیه استان را نیز برعهده دارد با اشاره به وجود ۲۸۷ نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان، افزود: اگر هر کدام از هم استانی‌ها، ۱۰ هزار تومان به ستاد دیه کمک کند، می‌توان با کمک‌های ستاد دیه کشور و تخفیف در مقدار دیه، تمامی زندانیان جرائم غیرعمد گلستان را آزاد کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از کمک خیران هم گفت:  خیران شهرستان رامیان برای آزادی زندانیان پیش قدم شدند و اکنون هیچ زندانی جرایم غیرعمد از شهرستان رامیان در زندان نداریم.
وی  تأکید کرد: ۱۰۰ درصد مبالغی که به ستاد دیه کمک می‌شود، صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود.
هاشمیان با اشاره به اینکه به همت ستاد دیه تاکنون ۲۱۰۰ نفر از گلستانی‌ها از زندان آزاد شدند، گفت: امسال ۱۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند.
حجت السلام سلیمانی فر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم در این جلسه از تلاش این اداره برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد خبر داد و گفت: امسال 11 نفر را از زندان آزاد کردیم که تلاش می کنیم این رقم افزایش یابد.

  24 آذر 1398
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 63017
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام