حمایت قاطع نمازگزاران گرگانی از سپاه پاسداران

همزمان با سراسر کشور و در محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی، نمازگزاران گرگانی در حمایت از سپاه پاسداران راهپیمایی و ضمن حمایت قاطع از این نهاد مقدس، انزجار خود را از اقدام ایالات متحده اعلام کردند.

نمازگزاران گرگان پس از حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی مردمی، حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران نشان دهند.
راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهوری امریکا در قرار دادن نام پرافتخار و پرآوازه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در فهرست سازمان‌های تروریستی شعارهایی نیز علیه استکبار جهانی و سردمداران و متحدانش سر دادند.
آن ها با سر دادن شعارهایی چون ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده، ای ترامپ دیوانه، تحریم اثر نداره، سپاهی و دلاوریم، پیرو خط رهبریم، این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، الله اکبر و لا اله الا الله، آمریکا عدوالله، خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین آمریکا و صهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند.

  23 فروردین 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61708
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام