بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پی حرکت خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران

http://isaar.ir/images/docs/000285/n00285211-b.jpg

بنیاد استان گلستان با صدور بیانیه‌ای حرکت خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:
مقام معظم رهبری: «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.»
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نهال جاودانه انقلاب و شجره طیبه‌ای است که از آغاز انقلاب نقشی پررنگ و تأثیرگذار در خنثی نمودن توطئه دشمنان و دفاع از میهن اسلامی از دست اجانب داشته است و به گفته حضرت امام خمینی (ره) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». زمانی که هنوز نظام اسلامی تثبیت نشده بود این نهال نوپا در صف مقدم مبارزه با توطئه‌های مختلف ترور و جریان‌های تجزیه‌طلب قد برافراشت.
این عمل موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را فراتر از منطقه رقم خواهد زد و تردیدی نیست که این اقدام آمریکا موجب افزایش محبوبیت سپاه پاسداران نه‌تنها در میان امت اسلام بلکه در سطح جهان خواهد شد و این نیرو را در استقامت بر مقاومت در راستای اعتلای اسلام و انقلاب و ایران مصمم‌تر ساخته و «برافراشتنِ پرچم لا اله الا الله و محمد رسول‌الله بر کاخ‌های ستم قدرت‌های شیطانی جهان» که هدف بلند انقلاب اسلامی است.
بر ملل آزاده جهان است که در مقابل این اقدام دولت استکباری و جنایت‌پیشه آمریکا که سال‌ها توسط سربازان خود در اقصی نقاط جهان دست به اقدامات تروریستی زده، به رسالت خود عمل کنند و این اقدام خلاف رویه‌های حقوقی بین‌المللی را محکوم نمایند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکر از همه اقدامات و جان‌فشانی‌های این نیروی مردمی و انقلابی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز صیانت از منافع و امنیت ملی ایران، اقدام رژیم تروریستی آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریسم را شدیداً محکوم کرده و اعلام می‌داریم آمریکا باید بداند که نام سپاه تا ابد در کنار ایران اسلامی است و این دو در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر(ع) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) موفق و پیروز خواهد ماند.

  22 فروردین 1398
بخش : سیاسی
کد خبر: 61689
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام