استاندار گلستان در جمع فرمانداران استان؛
مراجع چهارگانه مرجع استناد هیئت‌های اجرایی / اصل بر برائت است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/9/24/11036243_966.jpg

استاندار گلستان گفت: فرمانداران ابزار‌های برگزاری انتخابات با شکوه را فراهم کنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی حق شناس استاندار گلستان در در نشست با فرمانداران سراسر استان تاکید بر اجرای مرّ قانون در تمامی بخش‌های انتخابات گفت: باید ابزار‌های برگزاری انتخابات با شکوه را فراهم آوریم و همه چیز بر اساس نص صریح قانون باشد.


هادی حق شناس درباره بررسی صلاحیت نامزد‌های داوطلب نمایندگی مجلس هم گفت: باید استناد هیات‌های اجرایی به استعلام از مراجع چهارگانه باشد.
به گفته حق شناس، بر اساس قانون اساسی باید اصل بر برائت باشد و توجه داشته باشیم که حفظ ابروی افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


استاندار گلستان یادآور شد: باید همه در انتخابات پیش رو منافع استان و منافع ملی را مورد توجه قرار دهیم و بگونه‌ای شرایط حضور گسترده و حداکثری مردم را فراهم آوریم.


حق شناس گفت: مشارکت گسترده مردم موجب انتخاب نمایندگانی اصلح از استان جهت راهیابی به خانه ملت می‌شود.


فرمانداران سراسر استان در این جلسه موضوعات و مسائل مرتبط با انتخابات در حوزه انتخابیه خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

  25 آذر 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63019
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام