حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری:
ترفند زیر سؤال بردن فلسفه‌ی وجودی نظارت شورای نگهبان برملا شده است/ چرا فتنه‌گران ۸۸ نگران قانون اساسی و مشارکت مردم شده‌اند!!؟

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن عید سعید فطر را به امت اسلامی خصوصاً حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش امام خامنه‌ای تبریک عرض می‌کنم.

در ایام ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم.
شور و نشاط انتخاباتی در این ایام بار دیگر مردم‌سالاری یک نظام اسلامی و انقلابی را پس از ۴۲ سال از استقرار آن، همچنان به رخ مدعیان دروغین لیبرال دموکراسی غربی و غرب‌زده می‌کشد و زوزه‌های مستکبران گرگ‌صفت جهان و دنباله‌های داخلیشان که برخاسته از درد عدم تحمل چنین نظام انقلابی است، به گوش می‌رسد.

آنچه باعث می‌شود که استکبار جهانی و لیبرال‌های داخلی تحمل خود را از دست بدهند، این است که آنان به دروغ وانمود می‌کردند که دین با حکومت سازگاری ندارد و اگر حکومتی مبتنی بر دین، تحقق پیدا کند، نمی‌تواند به رای مردم متکی باشد و خواه‌ناخواه به استبداد کشیده می‌شود و حال آن که جمهوری اسلامی ایران ۴۲ سال است که این ادعای واهی را به چالش کشیده و با برگزاری حدود ۴۰ انتخابات که غالباً با مشارکتی بالاتر از میانگین جهانی آن برگزار شده است، جهانیان را به تامل و بازنگری در مبانی کنونی علوم سیاسی برگرفته از فلاسفه‌ی غربی واداشته است.

یکی از ترفندهای برملا شده‌ی دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب و نظام اسلامی برای تقابل با این الگوی جهانی مردم‌سالاری دینی، زیر سؤال بردن فلسفه‌ی وجودی نظارت استصوابی شورای نگهبان قانون اساسی در انتخابات است.

هرچند در سایر کشورهایی که نظام سیاسی مبتنی بر انتخابات دارند، نهادهای مشابهی با سخت‌گیری‌های بیشتر وجود دارد، لیکن شکی نیست که هر نظامی دارای ایدئولوژی و مبانی خاصی است که اقتضا می‌کند مدیران آن نظام، پیش از هرچیز اعتقاد و التزام عملی به آن داشته باشند.

متأسفانه برخی افراد سست‌عنصر یا مغرض که خود با قوانین همین نظام، سال‌ها مدیریت‌های کلان را در اختیار داشتند ولی به دلیل افکار انحرافی و زاویه گرفتن با نظام انقلابی و یا آلودگی به تفکرات غرب‌گرایانه و اقدامات بزدلانه در برابر استکبار جهانی، عاقبت به خیر نشدند، امروز برای شورای محترم نگهبان خط و نشان می‌کشند.

کسانی که خود در سال ۸۸ در برابر قانون اساسی و رای مردم ایستادند، چگونه است که امروز نگران قانون اساسی و مشارکت مردم شده‌اند و به آن‌ها "عمیقاً باور" پیدا کرده‌اند؟!

و کسی که می‌گوید اگر صلاحیت من تایید نشود، در انتخابات شرکت نمی‌کنم، چگونه ضمانت می‌دهد که اگر صلاحیتش تایید شود و رای نیاورد، مانند فتنه‌گران ۸۸ نتیجه‌ی انتخابات را زیر سؤال نبرد؟!

اتفاقاً همین اقداماتِ کودکانه حاکی از حقانیت فلسفه‌ی نظارت استصوابی شورای نگهبان است و مردم انقلابی ما که آسیب‌های جدی از این افراد و جریانات دیده‌اند، از قاطعیت شورای نگهبان در برخورد با چنین عناصری حمایت می‌کنند و هرگز فریب مظلوم‌نمایی‌ها را نخواهند خورد و به حول و قوه‌ی الهی به ندای رهبر فرزانه‌ی انقلاب لبیک خواهند گفت و با مشارکت بالا در انتخابات ۲۸ خرداد حضور خواهند یافت و دولتی انقلابی و مردمی را روی کار خواهند آورد، ان‌شاءالله.

۱۴۰۰/۲/۲۴

سید محسن طاهری

مدرسه‌ علمیه امام صادق(ع) گرگان

 

  23 اردیبهشت 1400
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 64351
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام