بازی سیاست و سودای قدرت !/ آیا جرجانی به جریان فتنه خواهد پیوست ؟

http://edalatkhahaniran.com/images/edalatkhahaniran-80756.jpg

پایگاه خبری عدالتخواهان گلستان در مطلبی نوشت: عصر امروز و پس از بهم خوردن جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر گرگان که قرار بود ساعت 14 امروز برگزار شود ، شنیده هایی از پیوستن ابراهیم جرجانی به لیست حسین ربیعی حکایت دارد.

 

جرجانی که در سالهای گذشته و در برخی انتخابات های مشابه رای طلایی داشته ، با مرز بندی میان طیف های شورا ، این بار نیز نگاه ها را به رای خود دوخته است .

اما این بار احتمال پیوستن او به تیم حسین ربیعی اصلاح طلب ، شائبه هایی ایجاد کرده مبنی بر اینکه چطور می شود که این دو علیرغم تفاوت های ایدئولوژیکی و سیاسی ، این قدر بهم نزدیک شده اند .

محمود ربیعی ( برادر حسین ربیعی ) که از جمله کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلاست ، رییس ستاد میرحسین موسوی در سال ۸۸ بوده است . فتنه ای که هزینه های زیادی به نظام تحمیل کرد ، فتنه گران در این سال خیمه های عزاداران را آتش زدند و نیروهای خدوم انتظامی و بسیجیان را برهنه کرده و کتک زدند ، به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اهانت کرده و در مسیر براندازی نظام پیش رفتند .

حال چطور می شود که ابراهیم جرجانی که رگه هایی از استقلال رای و گاها قرابت به اصولگرایی در او دیده شده است و در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می کند و هیئت عزاداران میثاق الحسین را میدان داری می کند ، می تواند در تیم حسین ربیعی بازی کند ، آیا جرجانی حواسش به هزینه های سیاسی این کار هست ؟

جرجانی در شهر گرگان همواره به حمایت از جریانات انقلابی و ارزشی اهتمام داشته اما این تغییر یکباره رویه سیاسی و رفتن سمت تیمی که کمترین همراهی و بعضا سنگ اندازی را با نیروهای انقلابی داشته ، او را از جوانان ارزشی و انقلابی و رسانه های آنها دور خواهد کرد و این برای آینده سیاسی اش هزینه زا و خطرناک است .

در پایان باید گفت که فردی مانند ابراهیم جرجانی که همیشه دم از توسعه شهر گرگان و حل مشکلات مردم می زد ، باید پاسخگوی مردم گرگان در صورت صدماتی که متوجه شهر گرگان از بابت این انتخاب می شود ، باشد .

او می‌تواند با قرار گرفتن در این مسیر حمایت جریان انقلابی از خود را در عرصه های اتی نظیر انتخابات مجلس از دست بدهد ، صدایی که هم اکنون شنیده می شود .

 

  28 مرداد 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62637
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام