رییس سازمان قضایی استان گلستان:
اعتماد به امریکا دور از بصیرت سیاسی و انقلابی است

رییس سازمان قضایی گلستان به مناسبت روز دانشجو در راستای جهاد تبیین در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی گنبد کاووس سخنرانی کرد.

به گزارش گلستان فردا، دکتر غلام الواری رییس سازمان قضایی گلستان در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی شهرستان گنبد کاووس گفت: اعتماد به کشورهایی مانند امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که ارزش های دینی و ملی ما را هدف قرار داده اند به دور از بصیرت سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) است. وی افزود: باید با بصیرت سیاسی از اتفاقات و وقایع اطراف خود تجزیه و تحلیل صحیحی داشته باشیم و برنامه های دشمن را پیش بینی و خنثی کنیم.

 

الواری با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال تضعیف نظام است، اظهار داشت: دشمن تسلط بر تفکر انقلابی را مهم تر از تسلط بر خاک و محدوده جغرافیایی می داند و با شناخت کامل از قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی و ایجاد جنگ شناختی به دنبال تضعیف اتحاد ملی و براندازی کشور است.

 

وی تصریح کرد: بر این مبنا دشمنان جمهوری اسلامی در یک جنگ ترکیبی با توهم اشاعه بی حجابی تمام توان خود را برای قتل عام فرهنگی جامعه خصوصا نسل جوان به کار گرفته اند. این مقام قضایی بیان داشت: دشمن با ایجاد جنگ امنیتی می خواهد، نهادهای حاکمیتی و نیروهای مسلح را مقابل مردم قرار دهد تا از این طریق به مقاصد شوم و پلید خود دست یابد.

 

به گفته الواری با این نقشه خطرناک اگر ندانیم دشمن مقابل ما چه کسی است؟ چه اهدافی را دنبال می کند؟ و اساسا در مورد ما چه فکر و نقشه ای دارد؟ نمی توانیم با تهدیدات احتمالی مقابله کنیم. وی با بیان اینکه درصدر اسلام افرادی بودند که با تمام وجود از پیغمبر دفاع کردند، گفت: متاسفانه عده ای پس از ایشان با انحراف از مسیر حق و صراط مستقیم در مقابل امیرالمومنین (ع) ایستادند و جنگ های مختلفی را بر امت اسلامی تحمیل کردند.

 

وی تاکید کرد:حضرت امام خمینی (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست، بنابراین در این شرایط حساس همه وظیفه داریم از فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله) تبعیت کنیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از دانشجویان برتر تقدیر بعمل آمد.

  16 آذر 1401
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 68245
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام