رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:
امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان بابیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تسلط بر مغزها هستند، گفت: امام راحل با دوراندیشی خویش و پایه‌گذاری بسیج سبب شد تا امروز نیروهای این شجره طیبه برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مقابل دشمنان بایستند و تعدادی از آنها مظلومانه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، غلام الواری روز سه‌شنبه درمراسم بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، در جمع دانشجو معلمان دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی گنبدکاووس اظهار کرد: امروز وظیفه همه اقشار جامعه بالاخص نسل جوان و دانشجو است تا از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در مقابل توطئه‌های دشمنان، با جان و دل دفاع کنیم زیرا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی، حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی عدم وادادگی در مقابل دشمنان و شناخت نقاط آسیب‌پذیر آن، پافشاری بر اصول بنیادین انقلاب و حفظ و افزایش بصیرت سیاسی را از مهمترین وظایف فرد فرد ایرانیان بالاخص قشل جوان و دانشجو برای مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی دانست و بر آن تاکید کرد.

اولواری با گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای منتسب به این قشر، اضافه کرد: امروز رسالت دانشجویان، شناخت صحیح اهداف استکبار جهانی و همراهی با بسیجیان و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و شکست آنها در جنگ ترکیبی است.

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی که تمام تلاش‌ها و توطئه‌های قبلی آنها طی ۴۳ سال گذشته از جمله «جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور شخصیت‌ها و مردم در دهه ۶۰ و تحریم‌های اقتصادی» به سنگ خورده، در قالب جنگی ترکیبی به میدان آمده است.

الواری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در این جنگ که ترکیبی از جنگ‌های نظامی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی (مبارزه با حجاب) است و ۴۹ کشور جهان در آن مشارکت دارند و از هفت سال پیش در حال برنامه‌ریزی برای آن هستند، به خیال باطل خود به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی و ملت هوشیار، آگاه و ولایی ایران هستند.

وی با اشاره به کینه استکبار جهانی بالاخص آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و دست آنها را از غارت ثروت‌های مردم این سرزمین قطع کرد، اضافه کرد: آمریکا و اذناب عبری و عربی او برای انتقام از این شکست و سایر شکست‌هایی که پس از پیروزی انقلاب در طبس، جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی خوردند، اکنون به جنگ ترکیبی روی آورده و به آن دلخوش کردند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان همچنین علت روی آوردن آمریکا و اذنابش به جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی و ضربه زدن به آنرا «قدرت بین المللی، نظامی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی» دانست و تصریح کرد: این پیشرفت‌های ایران، سد راه اهداف شوم آمریکا و استبکار جهانی در ایجاد خاورمیانه جدید است.

  15 آذر 1401
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 68237
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام