فرماندار کلاله:
دستاوردهای چهل ساله انقلاب را با آماری شفاف برای مردم منعکس می کنیم

گرگان- فرماندار کلاله گفت: امسال برای نخستین بار مستند تلویزونی از اقدامات چهل سالگی انقلاب برای 20 دستگاه های اجرایی تهیه کردیم تا آمار به طور شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، محمد حمیدی، ظهر چهارشنبه در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای چهلمین سال پیروزی انقلاب از ابتدای سال کارهای زیادی صورت گرفته است اظهار کرد: طی این سال ها دشمن همواره در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اعلام جنگ کرده است، اما مردم با استقامت خود در برابر این تهاجم ها نشان دادند که که انقلاب را به آنان واگذار نمی کنند. .

وی از برگزاری 550 برنامه در سطح شهرستان کلاله در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: امسال در دهه فجر 113 پروژه با اعتبار 31 میلیارد تومان افتتاح و 25 پروژه با اعتباری 18 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار کلاله از دستاوردهای چند ساله انقلاب در ابن شهرستان سخن گفت و ادامه داد: قبل از انقلاب 8 کیلومتر از جاده های این شهرستان آسفالت بود، اما هم اکنون 99 درصد آن آسفالت هستند.

وی افزود: قبل از انقلاب آب رسانی بهداشتی به همه نقاط کلالاه وجود نداشت، اما حالا به بیش از 82 روستا آب رسانی مستقیم انجام شده و تلاش داریم در دو سال آینده این رقم را به صد درصد برسانیم.

وی یادآور شد: اکنون با هزار 752 کیلومتر مربع مساحت و 115 روستا، سومین شهرستان استان گلستان به لحاظ گستردگی هستیم.

حمیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه قبل از انقلاب کلاله از وجود دانشگاه برخوردار نبود اما حالا با فعالیت دو دانشگاه مشغول خدمات رسانی به سه هزار دانشجو است.

وی با اشاره به اینکه 300 مسجد، حسینیه و فاطمیه در حوزه اهل تسنن و تشیع مشغول به فعالیت هستند، افزود: قبل از انقلاب این شهرستان دارای یک مدرسه علمیه بود که اکنون به 11 مورد رسیده است.

به گفته حمیدی 220 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بحث اشتغال زیربنایی عمرانی انجام شده که 175 میلیارد تومان تسهیلات برای آن ها پرداخت شده و برای دو هزار 14 نفر شغل ایجاد شده است.

  10 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61040
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام