رئیس ستادکل نیروهای مسلح:
۱۰ هزار نفر به بیمارستان صحرایی سپاه در آق قلا مراجعه کرده اند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ۱۰ هزار بیمار به بیمارستان صحرایی سپاه در آق قلا مراجعه کرده اند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) سرلشکر محمد باقری، بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران، پیشروترین نیروی ما در ارائه خدمات بیمارستانی به صورت متحرک و صحرایی است که سال‌ها تجربه این کار را در سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی و تمام مناطق محروم کشور دارد.

وی افزود: رکورد برپایی همزمان ۱۰ بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان متعلق به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این بیمارستان که در آق قلا مستقر شده از بیمارستان فوق تخصصی شهید شوشتری در اینجا مستقر شده است.

وی گفت: با بازدیدی که از این بیمارستان صورت گرفت همه بخش‌هایی که در یک بیمارستان وجود دارد از جمله خدمات سی‌تی‌اسکن و آم آر آی در اینجا مستقر شده است است که همه شاخص‌های علمی را دارد و بخش ها جراحی است در اینجا وجود داشت.

باقری با بیان اینکه مردم منطقه استقبال خوبی از این بیمارستان کردند، ادامه داد: دیروز قریب به هفت هزار نفر مراجعه کننده داشته و امروز به بیش از ۱۰ هزار نفر هم می رسد و این نشان دهنده اعتماد مردم به سیستم بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح است.

وی تأکید کرد: تا هر زمانی که مردم منطقه به این خدمات نیاز داشته باشند، بیمارستان صحرایی سپاه هم فعالیتش را ادامه خواهد داد، و حتی بخش هایی از بیمارستان‌های نیروی زمینی به اینجا آورده شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در این بخش را رفع کنیم.

  8 فروردین 1398
بخش : آق قلا / جامعه
کد خبر: 61477
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام