وزیر صمت در بازدید از شهرک صنعتی آق قلا:
دولت با تمام توان در کنار تولیدکنندگان است و از آنها حمایت می کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت حتما در کنار تولیدکنندگان است و تمام توان خود را برای جبران خسارتهای وارده به واحدهای تولیدی به کار خواهد گرفت.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ رضا رحمانی صبح امروز شنبه 10 فروردین در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آق قلا که در سیل اخیر دچار آسیب شده بودند، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم اکه امروز سه واحد تولیدی فعالیت خود را از سر گرفتند و کارگران به کار بازگشتند. 
وی از پرداخت تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت تا سقف 45 میلیون تومان از سوی دولت به اصناف مختلف خبر داد و افزود: در حوزه واحدهای تولیدی و صنعتی نیز برآوردهای دقیق انجام و در دولت تسهیلات بسیار خوبی برای جبران خسارات در نظر گرفته خواهد شد. 
رحمانی خاطرنشان کرد: در واحدهای تولیدی دو موضوع وجود دارد یکی آسیب دیدگی برخی زیرساختها و برخی دیگر نیز از بین رفتن مواد اولیه و تولیدات و دستگاه ها و ... که تمام توان خود را برای جبران این خسارات به کار می گیریم. 
وزیر صمت تصریح کرد: تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم تا رونق به واحدهای صنعتی استان بازگردد. 
سرپرست استانداری گلستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: در کارگروه تسهیل استان مصوبات خوبی داشتیم تا بتوانیم خسارات وارده بر زیرساختهای شهرک های صنعتی را جبران کنیم.
میرمحمد غراوی افزود: ارزیابی های دقیق از خسارات وارده به صنعتگران و تولیدکنندگان انجام می شود تا به دولت اعلام و منابع مورد نیاز برای جبران خسارات تخصیص یابد. 

  10 فروردین 1398
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 61501
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام