تسریع در اجرای گازرسانی به روستاهای شهرستان آزادشهر

در نشستی که با حضور مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت گاز ، مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهر سازی استان گلستان و دکتر حسینی فرماندار و بخشدار شهرستان آزادشهر و نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  برگزار شد  راهکارهای تسریع در روند گازرسانی به 8 روستای آزادشهر  بررسی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ،در این نشست که در محل دفتر فرمانداری آزادشهر انجام شد  سید رسول حسینی فرماندار شهرستان  ضمن خوشامدگویی ، فعالیت ها و خدمات  شرکت گاز  و راه و شهرسازی  را در زمینه توسعه  استان و شهرستان  قابل تقدیردانست و  آمادگی خود را در راستای حمایت و پیگیری در مرتفع نمودن موانع و مشکلات موجود  در زمینه روستاهای فاقد گاز شهرستان  اعلام نمود .

در این نشست همچنین مهندس رحیمی مدیرعامل گاز گلستان اذعان داشت: باعنایت به اینکه درصدور مجوز ها و روند گازرسانی به 8 روستای مهدی آباد ، اسلام آباد ،قشلاق ،رودبار، معصوم آباد،حاجی آباد ، وطن و نرگس چال شهرستان آزادشهر مشکلاتی وجود دارد  بنابراین  ضرورت دارد ضمن حمایتهای فرمانداری شهرستان،سایر دستگاهها مرتبط نیز نهایت همکاری را با این شرکت بعمل آورده تا وقفه ای در روند گازرسانی به این روستاها  بوجود نیاید.

شایان ذکر است پس از این نشست ، فرماندار شهرستان بهمراه  مدیران شرکت گاز  و راه و شهرسازی   استان  با حضور در محل اجرای پروژه های گازرسانی، از نزدیک روند پیشرفت پروژه ها  و موانع موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

 

  14 اردیبهشت 1398
بخش : آزادشهر / جامعه
کد خبر: 61949
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام