فرماندار آزادشهر:
ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر راه اندازی خواهد شد

فرماندار شهرستان آزادشهر در دیدار معاون مدیرکل هواشناسی استان گفت: با اهدای زمین از طرف فرمانداری و تخصیص اعتبار از طرف اداره کل هواشناسی استان ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر راه اندازی خواهد شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمد رحمان نیا معاون مدیرکل هواشناسی استان با حضور در فرمانداری شهرستان آزادشهر با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با راه اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر گفتگو کردند.
در این دیدار حسینی فرماندار با تشکر از حضور مدعوین محترم از ضرورت ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر گفت و افزود: با توجه به اینکه شهرستان آزادشهر به عنوان شاهراه حیاتی 3 استان و همچنین قطب کشاورزی و تولید گیاهان دارویی و زعفران می باشد نیاز به یک ایستگاه هواشناسی به صورت مستقل می باشد که با توافق طرفین زمین احداث این ایستگاه را فرمانداری به صورت رایکان اهدا و اداره کل هواشناسی استان نسبت به احداث و تجهیز این ایستگاه اقدام خواهد کرد.
لازم به ذکر است ایستگاه هواشناسی شهرستان آزادشهر مقرر است در ابتدای جاده آزادشهر به مینودشت احداث شود.

  3 بهمن 1397
بخش : آزادشهر / آب و هوا
کد خبر: 60981
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام