با حضور وزیر جهادکشاورزی، استاندار گلستان، فرماندار و نماینده مجلس انجام شد:
افتتاح و کلنگ زنی 169 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 622 میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، صبح امروز سه شنبه 4 شهریورماه، در مراسمی با حضور دکتر خاوازی وزیر جهادکشاورزی، دکتر حق شناس استاندار گلستان، دکتر حسینی فرماندار آزادشهر، مهندس کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان، آیین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی 169 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 622 میلیارد تومان و اشتغال 558 نفر در شهرستان آزادشهر برگزار شد.

سید رسول حسینی فرماندار در این مراسم ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: امروز با حضور وزیر جهادکشاورزی و استاندار گلستان 169 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 622 میلیارد تومان و اشتغال 558 نفر در شهرستان آزادشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: افتتاح کارخانه قوطی سازی صباح با اعتبار 120 میلیارد تومان، تکمیل پست 64 کیلوولت شهید غفاری آزادشهر با اعتبار 22 میلیراد تومان، افتتاح آب بندان سه قلوی روستای تیل آباد با اعتبار 8 میلیارد تومان، افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی با اعتبار 20 میلیارد تومان، افتتاح ساختمان اداره بهزیستی با اعتبار 1 میلیارد تومان از جمله پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در این شهرستان می باشد.
وی افزود: در بحث کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی هم پروژه های بسیار خوبی از جمله کلنگ زنی کارخانه زرین ظرف با اعتبار 150 میلیارد تومان، طرح توسعه شرکت گلستان صباح با اعتبار 62 میلیارد تومان، کارخانه فرآورده های گوشتی رمه با اعتبار 20 میلیارد تومان می باشد که مجموع این طرح های اقتصادی باری 558 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
در ادامه مهندس کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مسئولین و پروژه های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح در شهرستان در بیاناتی خطاب به وزیر محترم جهادکشاورزی گفت: ممنوعیت کشت برنج در استان گلستان با توجه به شغل اکثر مردم این استان شمالی برداشته شود.
وی در ادامه از وزیر خواستار حمایت ویژه برای ایجاد کارخانه آرد برای تبدیل گندم تولیدی در استان به آرد و صادر به استان های دیگر شد.
دکتر محمود ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی صباح ضمن قدردانی از حضور مسئولین کشوری و استانی در مجموعه صباح گفت: مجموعه کارخانجات صباح با ایجاد اشتغال برای 4000 نفر، 10 درصد از پنیر مورد نیاز کشور را تولید می کند.

  4 شهریور 1399
بخش : آزادشهر / اقتصادی
کد خبر: 63716
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام