رییس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر:
نیمی از مردم آزادشهر زیرپوشش تامین اجتماعی هستند

رییس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر گفت: نیمی از جمعیت ۱۰۰ هزار نفری این شهرستان در قالب کارکنان شاغل در مجموعه ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی، کارگاه‌های تولیدی و صنفی مختلف و سایر مشاغل مانند کارگران ساختمانی، رانندگان و خادمین مساجد زیرپوشش خدمات بیمه‌ای این نهاد هستند.

به گزارش گلستان فردا، جعفر عسکری روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیرماه) اظهار کرد: شاغلین در دانشگاه‌ها، روحانیون، پزشکان، کشاورزان، خبازان و برخی مشاغل آزاد و اختیاری مانند زنان خانه دار، بافندگان، نویسندگان،  خبرنگاران، زنان سرپرست خانوار ، مقرری بگیران بیکاری و بازنشستگان از دیگر گروه‌های زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی شعبه آزادشهر هستند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر اداره تامین اجتماعی آزادشهر چهار هزار و ۱۱۶ نفر مستمری بگیر (بازنشسته و از کار افتاده) دارد که با احتساب اعضای خانواده شان ۹ هزار نفر هستند که ماهانه ۱۷۰ میلیارد ریال حقوق دریافت می‌کنند.

عسکری از پرداخت بیمه بیکاری به ۱۴۸ نفر در آزادشهر خبر داد و گفت: هم اکنون در این شهرستان سه هزار و ۲۰۰ کارگاه (تولیدی، صنفی، صنعت و خدماتی) وجود دارد که طی یکسال گذشته افزون بر ۱۰ هزار بازرسی از آنها انجام شده است.

رییس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر همچنین با اشاره به ارائه الکترونیکی (غیرحضوری) ۳۰ خدمت به بیمه شدگان این شعبه از طریق سامانه eservices.tamin.ir، افزود: در همین راستا طرح تشکیل پرونده الکترونیک برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و پرونده‌های کارگاهی اجرا شده است.

وی با تبریک هفته تامین اجتماعی بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی با قدمت بیش از شصت سال خدمت، مظهر استقرار و تضمین امنیت و عدالت اجتماعی و ایجاد آرامش خاطر، نوع دوستی، همبستگی اجتماعی، مسوولیت پذیری و رفع محرومیت و فقر در جامعه است.

عسکری اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی به مدد الطاف الهی، با سرلوحه قراردادن فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری و با شعار "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" و راهبردهای سازنده مدیران ارشد سازمان و در راستای همراهی با سیاست‌های دولت بدون هیچ تاخیر یا کاستی در خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش خود گام‌های موثری در جهت رضایت‌مندی شرکای سازمان در دو بخش بیمه‌ای و درمانی بر می‌دارد.

  20 تیر 1401
بخش : آزادشهر / اقتصادی
کد خبر: 67251
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام